Dünya çapında 6 merkezde organize edilmiş olan 18 adet araştırma merkezi ile kozmetik devi L’ORÉAL. 1980’lerden bu yana faaliyet gösterdiği Türkiye’yi, global büyüme hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında görmektedir.
Avrupa büyüme stratejisinde anahtar ülke olarak gördüğü Türkiye’ de, bir yandan kozmetik sektörü ve ülke ekonomisi için değer üreten faaliyetlerine hız kesmeden devam ederken, diğer yandan sürekli büyüyen iş hacmini destekleyecek yeni yatırımları da hayata geçirmeye devam ediyor. Firma bu kapsamda, Türkiye genelinde kullandığı 400 civarındaki araç filosunun yönetmek ve operasyonlarını takip edebilmek amacıyla ATS PRO Araç Filo Yönetimi yazılımını kullanmaya başladı.
Türkiye’de güzelliğe adanmış bir hikaye L’ORÉAL:
Yüz yılı aşkın süredir, enerjimizi ve yeteneklerimizi tek bir konuya odakladık: Güzellik. L’Oréal olarak güzellik ile ilgili ihtiyaçların sonsuzluğuna inanıyor; bu doğrultuda asırlık bilgi ve deneyimimizi, dünyadaki tüm kadınları ve erkekleri mükemmellikle tanıştıran ürünler sunabilmek için kullanıyoruz.
L’Oréal Türkiye olarak Türkiye’deki güzellik hikâyemize ‘Tüketici Ürünleri’ ve ‘Profesyonel Ürünler’ bölümleri ile başladık. ‘Lüks Ürünler’ bölümünü 1989 yılında, ‘Aktif Kozmetik’ bölümünü ise 1998’de tüketicimiz ile buluşturduk.
Yerel markalarla sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katmaya odaklanıyoruz
L’ORÉAL’ DEN ÖNEMLİ RAKAMLAR
2015 yılında Araştırma ve İnovasyon için 794 milyon euro yatırım yapıldı. 2015 yılında 497 patent tescil ettirildi.
ÇALIŞANLAR
- Araştırma&İnovasyon’da 3870 çalışan 30 bilim dalı (biyoloji, kimya, fizik, optik, mikrobiyoloji, istatistiksel analiz , biyoenformatik, etnoloji, sosyoloji, dermatoloji…)
- Araştırma&İnovasyon’da çalışan 60 farklı milliyetten insan
- Araştırma&İnovasyon’da %70 kadın çalışan
ORGANİZASYON
- 5 ana merkez (Avrupa, Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Çin, Hindistan ve Brezilya)
- 18 araştırma merkezi
- 16 değerlendirme merkezi
- 52 bilimsel ve teknik mevzuat departmanı
- Üniversiteler, kamu araştırma merkezleri ve yeni kurulan işletmelerle 30’dan fazla işbirliği